søndag den 3. august 2014

Time to takeoff

Så er dagen hvor jeg rejser afsted til USA endelig kommet! Jeg har brugt de sidste mange dage på at sige farvel til mine venner og familie. I fredags holdte jeg en afskedsfest, som var mindeværdig! Det var en helt fantastisk aften, og er så taknemlig for jeg har sådan nogle fantastiske venner!
I går aftes, var det så blevet tid til at sige farvel til min familie, alle bedsteforældre blev inviteret på aftensmad og så blev der ellers hygget! Det er bliver meget hårdt ikke at skulle se dem i et helt år, men jeg ved jo at de er der når jeg kommer tilbage igen.

Jeg mangler nu kun, at få smidt de sidste ting ned i min kuffert og så er vi ellers på vej til Billund lufthavn hvor mit fly afgår kl. 10.50. Det er så underligt, at der  kun er 4½ time til jeg sidder i flyet og snart skal lette. Jeg glæder mig rigtig meget til træningsskolen i NYC hvor jeg allerede nu kender 2 danskere (Tanja og Camilla) som også skal være der.

Jeg ved godt, at det er i dag jeg rejser, men jeg kan stadigvæk ikke forholde mig til det. Det er som om det ikke er gået op for mig at jeg forlader en helt masse mennesker her i Danmark, som jeg ikke kommer til at se i et år. Selvom jeg ved det bliver hårdt, er det med et smil og gåpåmod jeg rejser fra Danmark, fordi jeg glæder mig så meget til at møde min fantastiske værtsfamilie i Montana om 4 dage!

Idag har jeg mange timers venten samt en lang flyvetur foran mig, inden den står på fire dages træningsskole i New York ´sammen med andre au pairs fra hele verden. Træningsskolen i NYC kommer til at bestå af forberedelse samt undervisning omkring børnepasning, sikkerhed og den amerikanske kultur. Til sidst sluttes der af med sightseeing i NYC torsdag, inden vi på fredag spredes for alle vinde, når vi drager afsted til vores hostfamilier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar