lørdag den 30. august 2014

Endnu en uge er gået

Lørdag blev ikke helt som vi have planlagt. Det endte med at Shenne ikke kunne komme, da hun ikke havde mulighed for at køre helt til Annapolis og tilbage samme dag. Så Paulie og jeg endte med at shoppe en masse i Annapolis Mall hvorefter vi igen spiste på Cheesecake Factory, dog uden at spise cheesecake. Jeg fik det mest lækre mexicanske mad nogensinde, det endte endda med at vi ikke skulle betale for det. For da vi kom ind på restauranten var det Diego (ham fra sidste weekend) som var vores tjener, han mente ikke at vi skulle betale for maden, så det ordnede han for os! Det var simpelthen så sødt af ham! Vi mødte desuden også hans kæreste derinde, som så kom hen og sad med os.

Min super lækre enchiladas fra The Cheesecake Factory.
Ny jakke fra H&M

Armbånd fra Charmning Charlie - min nye yndlingsbutik!

Ringe fra Charmning Charlie

Kjole fra Charmning Charlie

Ur fra Charmning Charlie

Sko fra H&M

Sko fra Wallmart
 
 
Om aftenen ville vi ikke bare sidde hjemme på hendes værelse, så vi tog hen til Annapolis Mall igen, hvor der er en biograf. Vi endte med at se Let’s be cops, og det er virkelig en film jeg klart kan anbefale at tage ind og se hvis den kommer i biografen i Danmark! Man griner hele filmen igennem! Efter vi havde været inde og se den film tog vi ind til noget der hedder Town Center hvor det endte med at vi bare lå på nogle liggestole udenfor en butik og snakkede i en time. Det er simpelthen så hyggeligt at bruge tid sammen med hende!

Annapolis Mall sent om aftenen



Hun var meget facineret af min Gendarmen trøje og er klar på at tage til Danmark for at få den!





Søndag tog vi igen ind til Town Center, hvor vi gik i Target da vi begge manglede nogle ting. Efter det gik vi i Bed, Bath and Beyond for at købe en lille kommode til mig. Det tog det meste af dagen, hvilket gjorde at jeg måtte stoppe og gå ind på en sunset på vej hjem for at spise aftensmad (Det er by the way, første gang jeg spiser fast food her i USA!).


Mandag aften var det meningen at jeg ville have været henne og se udendørs film på et college ca. en halvtime væk, men kunne ikke komme til det da Sophie kom til at låse døren til mit værelse ved et uheld (hader de låse der er her, man kan låse dem uden nøgle, hvilket vil sige at man godt kan blive låst ude). Så det blev ikke til noget da vi skulle vente på at Mark kom hjem, før vi kunne komme ind på værelset.

Tirsdag var det Everett’s fødselsdag, og jeg havde købt en super lækker t-shirt til ham sammen med Paulie i lørdags. Jeg fik sammen med Sophie og rådgivning af mor over facebook lavet en vandbakkelse til ham som Sara og Sophie så fik lov til at pynte helt som de ville da Sara kom hjem fra skole. Efter Everett om eftermiddagen havde fået sine gaver, så skulle vi ud og spise på en restaurant som jeg ikke helt kan huske navnet på, men det var en Japansk restaurant hvor de stod og lavede alt maden lige foran en. Det var super fedt og det smagte fantastisk!






Onsdag havde Sophie en playdate med en fyr der hedder Isaac i parken, og de er simpelthen så søde sammen. Da de skulle sige farvel gav de hinanden en stor krammer og et kys på kinden. Sophie siger, at hun elsker ham, men at hun altså er kærester med en fra Pennsylvania som hun mødte på skiferien selvom hun ikke snakkede med hendes ”kæreste” så hun kender ikke engang navnet på ham. Hun er simpelthen så kær!
Om aftenen tog vi alle sammen hen til poolen hvor det endte med at jeg gik ned og spillede tennis, hvor jeg fik mig lidt gratis træning af en mand, og oveni det fik jeg også et tilbud om bare at komme ned, så skulle han nok træne mig gratis! – Lækkert! Dog vil jeg sige at jeg godt kan mærke, at jeg ikke har spillet tennis i et helt år! Alle mine muskler gjorde så ondt!

Er træt, men så glad for at have spillet tennis igen. Jeg har virkelig savnet det!

Torsdag skete der ikke rigtig noget spændende, og om aftenen tog jeg igen hen og spillede tennis ved poolen. Der mødte jeg en mand der hedder Brett, det endte med at vi brugte boldmaskinen i 1½ time. Så igen gik jeg i seng med så mange ømme muskler! Men en god ting er at min forhånd og min serv stadig fungerer, det er kun min baghånd der lige skal justeres lidt!

Fredag da jeg vågnede op, havde jeg simpelthen så ondt i hele min krop og oveni det var jeg syg. Så da jeg kom til at arbejde i 11 timer var jeg ikke helt tilfreds, da man max må arbejde 10 timer på en dag. Jeg overlevede dog, og kom igennem dagen, men jeg sov også rimelig godt da jeg så endelig fik fri.

Natten mellem fredag og lørdag ringede min alarm kl. 2.30, da det var det eneste tidspunkt mor kunne skype på. Og siden jeg ikke har snakket med nogle hjemmefra siden jeg tog af sted, tænkte jeg at jeg nu var ved at være klar til at snakke med hende. Så det endte med at det blev en 2½ times lang skypesamtale med både mor og Kasper. Det var super dejligt at se og snakke med dem igen.


Jeg savner dem alle rigtig meget! <3 br="">
Denne weekend er Labor Day Weekend hvilket vil sige, at mandag er den sidste officielle dag af sommeren, selvom der stadigvæk er sommervejr her. Det betyder også at Paulie har en forlænget weekend, da hun har fri mandag. Det udnytter vi og tager til Philadelphia fra søndag til mandag. Og eftersom familien for en time siden er taget af sted til lufthavnen for at flyve til Danmark, er jeg alene hjemme hele ugen og har aftalt med en tysker der hedder Lena at vi skal tage til Ocean City fra tirsdag til torsdag. Så det skal nok blive en god uge!



Ps. det er for fedt at jeg bliver betalt for at sidde og lege med LEGO!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar