søndag den 9. november 2014

Kirkebesøg og 2 au pair møder


Torsdag d. 23 mødtes jeg med Reeta i mall’en hvor vi kiggede efter Halloween kostumer – uden held. Vi sluttede selvfølgelig aftenen af med at få fro-yo imens vi sad i vores sædvanlige massagestole. Vi er begge to helt afhængige af de stole, så hver gang vi er derhenne slutter vi aftenen af med en massage.

Fredag havde Sara Girl Scouts, Sophie ville gerne derop så vi begyndte at gå op til skolen. Efter ikke ret lang tid blev hun træt i benene og ville sidde ned. Fair nok. Vi satte os ned i nogle blade fordi jeg ikke havde tæppe med, da hun normalt godt kan gå op til skolen uden pause. Da vi så gik igen skulle jeg måske have kigget tilbage en ekstra gang, for efter vi kom op på skolen ville jeg lige finde min mobil, men hov… Den var der ikke. Så det ender med at jeg låner min hostmoms bil for at køre tilbage at kigge efter den. På det tidspunkt var det måske 2½ time siden jeg efterlod den i nogle blade på en vej hvor der kommer mange mennesker forbi. Så da jeg stiger ud af bilen og ser min Iphone ligge på jorden er jeg ovenud lykkelig! Kunne slet ikke lige overskue at jeg skulle miste alt jeg havde derpå.

En anden sjov ting skete til Girl Scouts; Sara kommer gående inde i klasseværelset med hendes veninder og da hun ser mig vender hun sig om til endes venner og siger ”Look that MY au pair, doesn’t she look faaaancy?”.. Det var simpelthen så sødt, og bagefter kom hun hen og gav mig en kæmpe krammer! Elsker virkelig mine piger!

Om aftenen kørte jeg til Glen Burnie for at mødes med de der kirke piger.. Wow. Det var noget jeg ikke lige glemmer foreløbigt. Da jeg kørte derhen havde jeg regnet med at der ville være en stor gruppe som ville sidde sammen og snakke om et eller andet Bibel-fis… Det var det så ikke! Først gav de mig en rundtur i deres kirke.. Turen endte nede i nogle små rum, da hun åbenbart havde planlagt at vi skulle lave noget så spændende som BIBLESTUDY!!!! WUHUUUUUU!!! Fuck. Jeg var ved at dø. Så efter 2 timer som føltes som 5 timer med biblestudy, stoppede de endelig med at snakke om evigt liv og hvordan jeg kunne blive frelst da jeg sagde at jeg ikke ville blive baptized (hvad fanden regnede de med, det er nærmest det samme som at blive døbt – wtf!!). De blev nærmest helt fornærmede og var sådan ”Don’t you want to have eternal life? You can be saved tonight!”, mine tanker var ”AAAAAAAAAAAAAARGHHH GET THE FUCK OUT NOWWW”.. Jeg ville ikke vise dem, at jeg var helt freaked out, så jeg blev og snakkede med dem i 1 time efter, hvor vi faktisk havde det super sjovt og skreg af grin nærmest hele tiden. Så da de spurgte om jeg ville mødes med dem på Cheesecake Factory søndag, sagde jeg ja da jeg tænkte at de vel ikke ville have mig til at sidde og lave biblestudy på en restaurant.

Da jeg kørte hjem derfra var jeg virkelig sådan, ”shit, shit, shit. Hvad har jeg lige sagt ja til. De er jo sindssyge” så da jeg kørte hjem kørte jeg forbi Wallmart hvor jeg købte nogle cookies til aftensmad, hvorefter jeg hentede Maria og vi kørte til Baltimore for at komme på Hookah lounge, dog uden at nogle af os røg vandpibe, vi havde bare lyst til at hænge ud med menneskerne dernede. Så mens vi sidder dernede kommer jeg til at tænke på de cookies jeg har nede i bilen, og kommer til at sige at jeg har lyst til cookies men at dem jeg har i bilen smager ad helvede til. Så efter 5 minutter forsvinde den ene af de fyre vi sidder med hvorefter han kommer tilbage med nogle nye cookies til mig.. Åååårh! Der skete ikke så meget den aften, men vi kom da først hjem kl. 5.30, det er simpelthen så hyggeligt at være sammen med dem dernede.

Lørdag skulle jeg til au pair møde i Odenton, hvor vi skulle mødes i en genbrugsbutik. Det var bare Pauline (den tyske), Pauline (den franske), Ninon, Vanessa og jeg. Så efter vi havde shoppet kørte vi videre hen til Dunkin Donuts hvor vi spiste frokost. Efter det kørte den franske Pauline hjem, da hendes hostkid havde fødselsdag. Imens blev vi tre andre piger og snakkede med Vanessa i 1½ time. Efter Vanessa tog hjem, blev vi stadig på parkingspladsen og snakkede i 1½ time. Her mødte vi så Jason, som vi kom til at snakke med. Efter ½ time tog Ninon hjem da hun skulle til fest om aftenen, mens Paulie og jeg blev og snakkede med Jason. Vi tog sammen hen og købte noget slik og is på 7-eleven hvor vi bagefter kørte tilbage til der hvor vi mødte Jason, da der var en fælles ”festsal” som dem der boede i lejlighederne kunne bruge. Efter 2 timer kom Jasons ven Chris også derhen og der blev vi så ellers og snakkede indtil kl. var 1. Det var simpelthen sådan en hyggelig aften, og både Chris og Jason er super søde!

Søndag havde jeg ikke en bil jeg kunne bruge før kl. var 1, så jeg kunne heldigvis sove længe inden jeg skulle mødes med Charm og hendes veninde inde i Baltimore. Jeg kom hurtigt og nemt ned til Cheesecake Factory nede ved havnen, men det tog mig så lige 30 minutter at finde parkering som endte med at koste mig 40 dollars. Da jeg endelig fik parkeret min bil, mødtes jeg med Charm og vi gik sammen ved mod The Cheescake Factory hvor der åbenbart sad 7-8 mennesker som ALLE var medlemmer af kirken… WTF! Jeg havde virkelig ikke regnet med at der ville være så mange kirke-mennesker over det hele! Efter vi havde fået et stykke cheesecake kørte vi hen mod Arundel Mills Mall hvor vi gik i biografen og så The Maze Runner, som btw er super fed! Den er virkelig værd at se! Det hele var super godt og sjovt lige indtil vi kom ud og skulle til at sige farvel. Der starter de igen med at snakke kristensnak, de sagde ”do you see the resemblance between this movie and the Bible? You see. Everything has a deeper meaning, and everything happens for a reason.” Det er måske ikke lige min første tanke når jeg lige har set en action film, med en masse mennesker som dør. Det var så sidste gang jeg hang ud med dem! De var lige så skøre som jeg havde regnet med første gang jeg så dem i Columbia Mall.

Tirsdag efter arbejde kørte jeg ned i vores lokale supermarked for at få flu-shot. Åbenbart kan man nærmest i alle supermarkeder få vacciner, så jeg kørte da bare lige ned i Safeway og fik min influenza vaccination. Efter det kørte jeg hen til endnu et au pair møde i SkyZone som er et indendørs trampolincenter. Vi skulle hen til en fitnessklasse derhenne som hedder SkyRobics, og alt er fint mens vi sidder og venter på at det skal til at gå i gang… Lige indtil at Jenny fra Frankrig træder ind ad døren… Den eneste pige fra træningsskolen som jeg virkelig slet, slet ikke kunne have! Hun var forfærdelig! Dårlig attitude, klam fake britisk accent, en kæmpe vorte på sin læbe (kan ikke fokusere på andet), sygt underligt og bare generelt irriterende! Så da jeg på træningsskolen hører at hun skal bo på Manhatten i NYC er jeg lykkelig – det betød at jeg aldrig behøvede at se hende igen. Troede jeg. Hun har været i 2 rematch og er så endt på i Ellicott City.. Fedt. Af alle steder i hele USA, skal hun selvfølgelig ende op i samme by som mig kun 10-15 minutter væk. Det værste er, at jeg ikke engang tror hun er klar over at jeg ikke kan lide hende, for hun kom hen og gav mig en kæmpe krammer da hun så mig.. Shit.. Anyway, det var så sjovt til SkyRobics selvom det var sindssygt hårdt! Vi svedte alle så sindssygt meget, og der var mange som var nødt til at gå ud inden den ene time som class’en varede, fordi de var for trætte eller fordi de kom til skade med deres ben.. Selv vred jeg om på foden 3 gange, men blev ved fordi det var sindssygt sjovt at hoppe på trampolinerne!

Onsdag skulle jeg arbejde til kl. 8.30 pm, så efter arbejde skyndte jeg mig hen til Partycity hvor jeg ville kigge efter kostume til halloween, da jeg stadig ikke havde et. Desværre var der så mange mennesker at jeg efter 10 minutter gav op og i stedet for kørte hen i fitness hvor jeg mødtes med Alena og Maria.

Torsdag havde jeg fået fri indtil kl. 11 så jeg kunne komme ud og finde et kostume. Den første time bruger jeg på at kigge efter kostumer som var så lange at de i det mindste kunne gå ned over min numse, og da jeg endelig havde valgt et kostume og gerne ville prøve det, fik jeg af vide af en ekspedient at det var udsolgt, det var de næste 4 kostumer jeg gerne ville prøve så også.. Hvad kan man så lære af det? – Vær i bedre tid! Så da jeg endelig får af vide at de har et skolepige kostume på lager bliver jeg super glad, da det på billedet faktisk så anstændigt ud. Da jeg så kommer ind i prøverummet og prøver kostumet på, går nederdelen til midt på min numse og korsettet fremstiller mine bryster noget så galt! Så i ren desperation over at kl. er 10.20 og jeg stadig ikke har et kostume, begynder jeg bare at samle alle de piratting jeg kan finde på hylderne. Så 10.40 var jeg endelig på vej hjemad og jeg nåede heldigvis hjem 2 minutter før jeg skulle arbejde! Kostumet var på plads, også selvom det måske ikke lige var det mest opfindsomme kostume nogensinde!

Da Sara kom hjem fra skole, var hun i et super dårligt humør og havde et slemt tilfælde af ”I want mommy”, så efter 5 minutter kommer jeg i tanke om at jeg jo tidligere den dag købte noget ansigtsmaling. Så lynhurtigt smutter jeg ned og henter det, og så var humøret ellers højt igen! Og resultatet af en 4- og 6-årigs udgave af en skræmmende pirat makeup er her:

Om aftenen skulle jeg pludselig skynde mig ud af døren, da jeg ikke lige havde regnet med at det ville tage 30 minutter at få det ansigtsmaling af. Så Reeta og jeg mødes henne i Columbia Mall hvor vi tager hen og finder et kostume til hende. Det ender med at hun bare vælger at blive en kat, da hun ikke lige synes at de andre kostumer passer. Efter det tog vi hen i Target hvor vi skulle finde noget sort tøj til hende. Hun køber ikke andet end en sort neglelak, mens jeg ender med at købe både løbebukser og sweatpants… Hovsa :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar