torsdag den 9. oktober 2014

Date og en hyggelig weekend

D. 23 september skulle jeg kun arbejde fra kl. 17 til 21, så det var en dejlig kort dag! Det eneste som var lidt surt var, at jeg ikke havde en bil hjemme jeg kunne bruge, så jeg var fanget i huset. Så selvom jeg fik en ekstra fridag, så lavede jeg ikke noget som helst, for hvis ikke du har en bil i USA, så kan du ikke gøre noget som helst!
Selvom man bor i USA, kan man vel godt spise risengrød?

Dagen efter havde jeg så en date med Shane i Columbia Mall. Det var super hyggeligt, vi gik bare rundt og snakkede og hyggede. Jeg hjalp ham med at finde en gave til hans mor, da hun havde fødselsdag dagen efter (typisk mænd at være i god tid, ikke?). Efter vi havde fundet en gave til hende, skulle vi finde hans bil… Det lyder simpelt, ikke? Det var det virkelig ikke! Vi var ikke kørt sammen derhen så jeg vidste ikke hvor han var parkeret. Det eneste han kunne huske var, at han var parkeret i et parkeringshus…. Der var så lige 3 parkeringshuse vi ledte igennem efter hans bil! Da vi endelig fandt den efter ½ time, kørte han os hen til et sted hvor man kunne få en speciel slags is kaldet custard, som han åbenbart mente at jeg ikke kunne leve uden at have smagt! Og det var godt! Virkelig godt! Efter det kørte han mig tilbage til min bil, hvor vi så sagde farvel eftersom han skulle tidligt op og arbejde dagen efter. Selvom vi ikke lavede noget specielt, så var det en virkelig virkelig god date!
Torsdag og fredag skete der ikke så meget, det var først lørdag der igen skete noget. Vi skulle mødes i Elkridge hvor vi skulle spille volleyball. Selvfølgelig kommer Vanessa igen 30 minutter for sent, så vi nåede kun at ”spille” i 30 minutter (det var nu ikke rigtig af at spille, eftersom jeg var den eneste der havde rørt en volleyball før, så det var en serv og så ikke mere). Efter vi havde spillet skyndte jeg mig hjem, for jeg havde kun 12 minutter til at komme i bad, få tøj på og komme ud af døren, jeg havde nemlig endnu en ”date” med Shane. Denne gang var det hjemme ved ham, hvor vi bare hyggede og så film. Det var rigtig dejligt med sådan en stille aften hvor der ikke skete en hel masse!
Fik endelig købt et verdenskort i Michaels!

Lande jeg har besøgt i Europa

USA - Der skal nok komme flere nåle i kortet!
Søndag skulle jeg så mødes med Paulie i en halloweenbutik i Annapolis, hvor vi kiggede efter halloween kostumer som vi kan bruge når vi skal ud og trick og treate med vores hostkids. Eftersom Halloween for piger i USA, er lig med den aften hvor man godt må ligne en luder uden at man bliver dømt, så var alle de kostumer jeg kunne lide nogle der selvfølgelig var above-butt-hight så jeg købte ikke noget kostume! Der er heldigvis stadig lang tid til, at jeg skal bruge det! Efter det tog vi ind til Annapolis mall, hvilket var en dum idé eftersom jeg overhovedet ikke havde brug for noget. Det ender selvfølgelig med at jeg køber en masse….. Ups! Hjælper det ikke lidt, at alt jeg købte var på udsalg? Det synes jeg i hvert fald selv :-D
Mig i et heste kostume...



Pauline tager sig jo til hverdag af en baby, er det virkelig den her?


 
Vi fandt nogle fine fake piercinger i halloweenbutikken!

Skal, skal ikke?
Tirsdag havde jeg et lille ekstra bonus job, jeg skulle babysitte to drenge, Jasper (5) og Zach (9), for en af Marks kollegaer. De er lige flyttet hertil fra Californien, så de har ikke fundet en babysitter endnu. Det klager jeg bestemt ikke over! Jeg kom derhen kl. 6.30 pm hvor vi så spiste en pizza som moren havde bestilt, efter det havde de lov til at se fjernsyn indtil kl. 8.30 hvor de skulle i seng. Så jeg fik penge for at spise pizza og se Scooby Doo! De var simpelthen så søde og så nemme, og selvom jeg er en fremmed for dem, så gik alting godt! Jasper kom endda hen til mig i stolen og sad da han synes Scooby Doo blev for uhyggelig! Så efter de blev lagt i seng, så jeg netflix i 2 timer hvor forældrene så kom hjem og jeg fik 50 dollars for ”al” det arbejde jeg havde lavet!
Både onsdag og torsdag fik jeg slæbt mig selv ned i fitness, puha.. Det er ikke fordi jeg nyder det! Det ville være så meget sjovere hvis jeg havde nogle at træne med! Torsdag efter jeg havde arbejdet og trænet, tog jeg af sted til Columbia mall hvor jeg fik en dejlig massage! Mmh, det var tiltrængt!
Birthe havde været syg hele ugen, så jeg havde haft bilen sammen med Sophie og det var vidst et hit! Hun elskede den legeplads i Centennial park hvor vi tog hen hver eneste dag!

Legepladsen!


Søen i parken - den ser lidt ulækker ud, men den er altså flottere i virkeligheden end på billeder!


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar