onsdag den 22. oktober 2014

Party weekend!

Fredag skulle jeg for første gang mødes med Reeta fra Finland. Vi mødtes i Columbia Mall, hvor vi bare gik lidt rundt og fik shoppet en smule… Denne gang fandt jeg desværre The Body Shop, som jo er min yndlings butik, så jeg kom desværre til at bruge en masse penge derinde! Kunne jo slet ikke lade være når der er 40% på alt hvad man køber! Det var så sindssygt billigt, og selvom der ikke havde været 40% på det jeg købte, så var det stadig billigere end i Danmark! Så jeg kom måske til at gå lidt amok, og bruge 70 dollars derinde selvom jeg fik rabat! Ups!
Da Columbia Mall lukkede kl. 9 pm, ville vi bestemt ikke hjem! Det er simpelthen bare for tidligt at tage hjem en fredag aften, så vi valgte at tage ud og bowle! Det tog ca. 1 time at finde det, fordi vi ikke havde GPS og derfor måtte ind og spørge flere forskellige steder.. ”Uheldigvis” måtte vi stoppe ved Yogi Castle hvor vi så også fik en fro-yo! Efter det fandt vi endelig ned til bowling centeret. 2 timer kostede kun 20 dollars, hvor skoleje også var inkluderet, så det var super billigt! Det var simpelthen så sjovt, og selvom hverken Reeta eller jeg havde bowlet i laaaaang tid, så gik det super godt! Og de unge fyre der var ved siden af os, gik helt amok fordi vi var bedre end dem. Ham den ene gentog ”This is so embarassing” omkring 30 gange i minuttet! I starten var det sjovt, men efter ca. 5 minutter havde man lyst til at kaste kuglen hen i hovedet af ham!
Lørdag kom Paulie hen til mig, hvorefter vi kørte hen til Romane’s afskedsfest, selvom jeg endnu ikke havde mødt hende! Det var kun Paulie der havde mødt hende, men det gjorde slet ikke noget! Hun var simpelthen så sød, og de to andre franske piger der også var der, var simpelthen også så søde! Hun boede så smukt et sted – lige ned til vandet med tilhørende privat strand! Det var lidt surt at det var mig der var kørt, da hendes hostfamily havde stillet sygt meget alkohol til rådighed, så Paulie og de andre piger blev godt fulde (Paulie fik 8 glas vin på ca. 2 timer), derefter tog vi ned til Federal House i Annapolis Downtown, hvor Paulie og jeg skulle snige os ind 2 timer før de andre piger kom, så vi var sikre på at vi kunne komme ind. Mens Paulie og jeg sad og ventede på regningen, kommer der pludselig rendende to tyskere fra vores au pair gruppe, så vi gik ud og dansede med dem indtil de andre piger kom! Det var en super fed aften, bortset fra at Pauline (fra Frankrig) og jeg var de eneste der ikke var fulde, men det var hyggeligt at være ude med alle pigerne og de var alle super søde! Specielt Ninon (fra Frankrig) er super sød, og har simpelthen den sødeste accent selvom hun har været her i mere end et år allerede! Hun lyder stadigvæk som en franskmand der lige er kommet til USA! Omkring kl. 00 kom Diego, som er ham vi var hjemme og danse salsa med i min første weekend i Maryland. Han er super sød, men det er simpelthen så akavet at danse med ham, da han er latino og samtidig er han også en zumba instructor, så han ved virkelig hvordan man skal bevæge sig på et dansegulv! Og alle der har været i byen med mig, ved at jeg mere eller mindre ligner en handikappet når jeg prøver på at danse uden alkohol i blodet, for så er jeg alt for genert til at slå mig løs! Så at danse med en latino, mens jeg er pinligt ædru… Ikke den bedste ide nogensinde! Men det var nu meget sjovt alligevel! Da Federal House lukkede kl. 1.30 fulgte vi de andre piger tilbage til deres bil. hvorefter Paulie og jeg sad og nød udsigten ud over vandet. Da vi så nogle unge komme forbi med pizza, skyndte vi os hurtigt af sted for også at få en! Men da vi nåede derhen havde de selvfølgelig lukket, så vi gik på jagt efter noget andet mad. Vi kom til et falafelhus hvor vi gik ind, og HOLD DA OP! Vi mødte verdens sejeste mennesker, de var begge to sorte og enormt ligeglade med alting. Desværre husker jeg ikke deres navne, da det var nogle vildt underlige nogle, men de var bedste venner og ham fyren var bøsse… Sådan for alvor bøsse… Det var så sjovt at vi hang ud sammen med dem indtil kl. var 3.30 hvor de både sang og dansede rundt i bag disken. Det endte med at vi udvekslede numre så vi en dag kan mødes med dem igen og feste! Da de begge synes (som alle andre amerikanere) at det var så sejt at vi var fra Europa! Da vi endelig kom hjem gik vi begge direkte i seng da vi først var hjemme kl. 4.30.
Kl. 10 stod vi begge op, og Paulie gik i bad og fordi jeg vidste at hun er så langsom til det, så lavede jeg en kæmpe portion pandekager imens og gjorde mig, det vil sige at hun brugte godt en time på at være der! Efter det kørte vi ned i Old Ellicott City hvor vi fandt en super lækker genbrug, en fantastisk møbelbutik (ville ønske jeg kunne bruge alle mine penge der) og en overdådig chokolade butik! Det endte med at vi begge brugte omkring $15 på chokolade selvom vi ikke fik mere end 4-5 stykker hver – hold da op hvor var det lækkert selvom det ikke lige er mig, med sådan noget dyrt chokolade – det er alt for vammelt. Vi sad og spiste lidt af chokoladen på en gammel mur mens vi fik snakket en masse. Paulie skulle desværre tidligt hjem, da hendes hostdad havde noget han skulle have ordnet med bilen inden der blev mørkt… Aftenen gik med at en masse af vores naboer kom forbi for at have en bonfire, hvor vi fik noget grillet kød, snobrød og s’mores (MINE FØRSTE S’MORES NOGENSINDE!!). Efter det var blevet mørkt gik mændene indenfor for at se baseball og jeg gik med, da jeg super gerne vil lære reglerne! Oriels vandt, så det var en god aften! Det betød også at de gik videre i det cup de spiller lige nu, da de vandt 3 ud af 5 kampe! 8 pm gik jeg ned på mit værelse og jeg sov inden kl. var 8.30 pm! Jeg var simpelthen så træt fordi jeg ikke rigtig havde fået sovet så meget om lørdagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar