onsdag den 22. oktober 2014

Stille og rolig uge

Jeg var fitness mandag, tirsdag, onsdag og torsdag - er lidt stolt over det! Da jeg både trænede cardio og styrke hver eneste dag, uanset hvad jeg lavede!

Mandag var der familydinner, hvor Drew også var der, det var super hyggeligt da det var god mad vi fik samt et lille glas vin – efter det smuttede jeg selvfølgelig hen i fitness… Puuuuuha.. Det var hårdt, men jeg klarede det! Desuden mødte jeg to tyskere henne i fitness som bor 5 minutter væk fra mig! De har også været medlemmer af det fitnesscenter i en måned, så dem har jeg faktisk mødt hver eneste gang jeg har været henne i fitness bortset fra onsdag, da det er deres hvile-dag.

Tirsdag var en lidt hård dag, da jeg fik nogle lidt hårde nyheder af vide, hjemme fra Danmark. Jeg var virkelig i tvivl om jeg skulle købe en billet hjem til Danmark, men jeg gjorde det ikke. Efter en skypesamtale med mor, mormor og morfar var jeg lidt mere rolig, og besluttede mig for at blive her i USA. Eftersom det var en lidt hårdt dag, var jeg taknemlig da Marcus spurgte om vi kunne mødes til aftensmad i Columbia Mall. Det er simpelthen så rart at være sammen med ham, det er så afslappende og man griner hele tiden! Han er en fantastisk person! Dog var det ret uheldigt at vi opdagede noget.. Vi fandt massagestole i mall’en! Det er kun $1 for 3 minutters massage!!! Så siden da, har jeg brugt mindst $2 på massage hver eneste gang jeg har været i Columbia Mall…. uuuups!

Onsdag mødtes jeg med Reeta i Columbia Mall igen, hvor vi bare gik rundt og hyggede os indtil det lukkede kl. 9. Det er simpelthen så hyggeligt at være sammen med hende, hun er bare så sød og så naturlig! Efter jeg kom hjem, tog jeg selvfølgelig hen i fitness igen!

Torsdag skete der ikke rigtig noget, bortset fra at jeg tog hen og træne efter jeg havde arbejdet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar