lørdag den 12. juli 2014

En masse søde piger!

Nu hvor tiden nærmer sig afrejse er jeg begyndt at få kontakt med flere og flere af de andre au pair piger som kommer til at være i det samme område som jeg skal være. De to jeg har skrevet mest med virker super søde! Den ene hedder Pauline, hun er 20 år og kommer fra Tyskland og den anden hedder Shenne, er også 20 år og kommer fra Sydafrika. Kan allerede mærke, at det er nogle super søde piger som jeg kommer til at være meget sammen med. Specielt Pauline connecter jeg rigtg godt med, og vi virker meget som den samme type. Det er vores Community Counsler Vanessa som har skabt kontakt mellem os, og det er jeg rigtig glad for!
Der er også en masse "gamle" au pairs som har skrevet og sagt at de meget gerne vil mødes med mig selvom de egenlig er færdige med deres ophold, da de alle lige kommer et smut forbi Maryland i slutningen af deres rejsemåned, hvor jeg jo så er begyndt som au pair derovre.

Det er bare super rart, at vide at der er en masse dejlige mennesker i mit område som alle virker super søde! Er slet ikke bekymret for at tage derhen, da jeg allerede føler jeg har nogle jeg kender derovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar